Akademia stylizacji zarostu, czyli broda idealna

W odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane ze strony mężczyzn, marka Philips jako ekspert w pielęgnacji zarostu, postanowiła stworzyć projekt dotyczący stylizacji męskiego zarostu. W ramach powołanej właśnie Akademii stylizacji zarostu Philips będzie edukował, doradzał i pokazywał, jak krok po kroku, mając odpowiednie produkty, osiągnąć zamierzony efekt stylizacji.

Gdyby zapytać kobiety o opinie na temat męskiego zarostu, z pewnością panie ze szczegółami opisywałyby idealną męską stylizację i w dodatku - każda inną. A gdyby zapytać panów o stylizację? Okaże się wtedy, że wiedzą o niej niewiele! W badaniu przeprowadzonym przez portal facet.interia.pl w lipcu 2015 r., w którym wzięło udział 1095 mężczyzn, 35% panów odpowiedziało, że nosi brodę, 34% trzydniowy zarost, a 31% wybiera golenie na gładko.

Najczęściej o wyborze stylizacji wg badanych decyduje jednak wygoda. Jeśli więc chodzi o stylizację, panowie nie doceniają jeszcze drzemiącej w niej mocy. A przecież mężczyźni nie są wcale skazani wiecznie na tę samą stylizację, a zarost może pomóc im ukryć pewne mankamenty urody oraz wyeksponować atuty twarzy.

Reklama

Chcąc edukować i doradzać, jak łatwo można zmienić wygląd i odpowiednio dostosować go do urody, marka Philips powołała Akademię stylizacji zarostu.

W ramach projektu Philips będzie edukować na temat odpowiedniego doboru zarostu do kształtu twarzy i wyglądu oraz pokazywać jak osiągnąć zamierzone efekty. Ponieważ jak pokazało badanie, panowie stawiają na wygodę - Philips proponuje wykorzystanie łatwych w obsłudze urządzeń, które pozwolą na samodzielną stylizację.

W zależności od potrzeb i upodobań eksperci marki do metamorfoz i stylizacji polecają wykorzystanie jednego z trzech urządzeń Philips: innowacyjnego trymera z prowadnicą laserową BT9290 dla perfekcyjnego i symetrycznego zarostu, trymera z zasysaniem BT7085 dla utrzymania porządku podczas częstych stylizacji oraz StyleShaver QS6141, który pozwala na przycinanie, modelowanie i golenie.

W ramach projektu Philips będzie edukować na temat odpowiedniego doboru zarostu do kształtu twarzy i wyglądu oraz pokazywać jak osiągnąć zamierzone efekty. Ponieważ jak pokazało badanie, panowie stawiają na wygodę - Philips proponuje wykorzystanie łatwych w obsłudze urządzeń, które pozwolą na samodzielną stylizację.

Jednym z pierwszych działań w ramach Akademii stylizacji zarostu jest otwarcie salonu stylizacji zarostu mieszczącego się w Warszawie przy ul. Burakowskiej 5/7 w pracowni Jago Hupało Born to Create, gdzie chętni mogą poddać się stylizacji oraz skorzystać z porad ekspertów. W kolejnych odsłonach projektu powstaną m.in. filmy instruktażowe oraz trendbook.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Philips | zarost
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy