​Soplica, lider rynku wódek smakowych, w nowej odsłonie

Po objęciu pozycji lidera rynku wódek smakowych w zeszłym roku, Soplica idzie za ciosem i wprowadza istotne zmiany opakowań całej linii swoich produktów.

W ostatnich latach Soplica, jedna z najstarszych, polskich marek, odnosi coraz większe sukcesy. 2016 rok marka zamknęła obejmując pozycję lidera segmentu wódek smakowych na polskim rynku.
W 2017 rok Soplica wchodzi gotowa na nowe wyzwania. Marka wyznaczając nowe standardy w branży i odpowiadając na oczekiwania konsumentów, na początku marca pojawi się na sklepowych półkach w zmienionym opakowaniu. Niezmienna pozostanie ikoniczna butelka Soplicy o prostokątnym kształcie i charakterystycznych grawerach, która zdecydowanie wyróżnia ją na półce spośród pozostałych wódek smakowych.

Reklama

Bardziej czytelne i przejrzyste staną się etykiety marki. Dzięki większym, centralnie umieszczonym grafikom przedstawiającym owoce, łatwiejsza będzie identyfikacja ulubionego wariantu Soplicy. Zmianie ulegną też tzw. banknoty, czyli dolne części etykiet, od teraz jednolite dla wszystkich Soplic smakowych w kolorze złotym i srebrne dla czystej wódki, Soplicy Szlachetnej. Znajdzie się na nich nowe hasło, na którym teraz opierać się będzie komunikacja marki.

"Kunszt tradycji od pokoleń" podkreśla niezmienną od lat jakość Soplicy bazującą na tradycji i sprawdzonych recepturach. Dodatkowo, uproszczony został też design zakrętki. Wszystkie te zmiany wpisują się w rosnący na naszym rynku trend premiumizacji - dodaje Klaudia Krupicz.

Historia Soplicy rozpoczęła się w Gnieźnie. To właśnie tutaj, w 1891 roku, kupiec z Czempinia Bolesław Kasprowicz zaczął tworzyć alkohole pod marką Soplica. Fabryka Kasprowicza była pierwszym polskim zakładem znajdującym się pod panowaniem pruskim, produkującym wódki i likiery w sposób naturalny, z prawdziwych owoców, korzeni, ziół i kwiatów. Od tego czasu, od ponad 125 lat, Soplica gości na rodzimych stołach, dostarczając konsumentom najwyższej jakości doznań smakowych. Fachmistrzowie Soplicy nadal wykorzystują wyłącznie naturalne składniki - najlepsze polskie owoce, orzechy i zboża, bazując na szlachetnych, tradycyjnych recepturach.

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje